Neuro Sense
Ana Sayfa
Hakkımızda
Dijital Dönüşüm
BLOG
Neuro Sense
Ana Sayfa
Hakkımızda
Dijital Dönüşüm
BLOG
Daha fazlası
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Dijital Dönüşüm
  • BLOG
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Dijital Dönüşüm
  • BLOG

TEKNOLOJİNİN NÖROBİLİM İLE BULUŞTUĞU YER

Hizmetlerimizi Keşfedin

Nöropazarlama

nöropazarlama neuroamarketing

Nöropazarlama

2024 yılında nöropazarlama uzmanları tarafından kurulan Neuro Sense Nöropazarlama şirketi, pazarlama unsurlarının tüketici beyninde yarattığı nörofizyolojik tepkileri bilimsel yöntemlerle analiz ederek, markalara bilinçaltına dokunan stratejik içgörüler sunar.

Nöroteknolojiyle Dolu Dünyamız

EEG ile Nöropazarlama Çalışması

    Nöropazarlama

    EEG beyin dalgaları, göz hareketleri, kalp atış hızı

    Nöropazarlama Ne Yapar?

    Bilinçaltı Tüketici Davranışlarını Anlama

    • Geleneksel pazarlama yöntemleri, tüketicilerin bilinçli olarak verdikleri yanıtlara dayanır. Nöropazarlama ise tüketici beyanının ötesine geçerek beyin dalgaları, göz hareketleri, kalp atış hızı gibi biyometrik ve nörometrik verileri analiz ederek, tüketicilerin bilinçaltındaki gerçek tepkilerini ortaya çıkarır.


    Nöropazarlama, mağaza içi deneyim, web sitesi tasarımı

    Müşteri Deneyimini İyileştirme

    • Nöropazarlama, mağaza içi deneyim, web sitesi tasarımı gibi müşteri deneyimini etkileyen faktörleri değerlendirmek için kullanılabilir.
    • Tüketicilerin hangi unsurlardan hoşlandığı, hangi unsurların rahatsızlık verdiği gibi bilgiler sayesinde, müşteri deneyimi daha iyi hale getirilir.

    UX UI tasarım nöropazarlama

    Pazarlama Stratejilerini Optimize Etme

    • Nöropazarlama verileri, reklamların, ürün tasarımlarının, ambalajların ve diğer pazarlama materyallerinin tüketiciler üzerindeki etkisini ölçmek için kullanılır.
    • Bu veriler sayesinde, pazarlama stratejileri daha etkili hale getirilir ve tüketicilerin ilgisini çeken, duygusal bağ kurmalarını sağlayan pazarlama materyalleri geliştirilir.

    Nöropazarlama, yeni ürünlerin veya marka imajının tüketiciler.

    Ürün ve Marka Değerlendirmesi

    • Nöropazarlama, yeni ürünlerin veya marka imajının tüketiciler üzerindeki etkisini değerlendirmek için kullanılabilir.
    • Tüketicilerin hangi ürünlere veya markalara daha olumlu tepki verdiği, hangi özelliklerin dikkatlerini çektiği gibi bilgiler elde edilir. #nöropazarlama #neuromarketing 

    Bize Ulaşın

    Bize mesaj atın!

    Dosya Ekle
    Ekler (0)

    Bu site, reCAPTCHA ile korunur; Google Gizlilik Politikası ve Hizmet Koşulları geçerlidir.

    Neuro Sense Teknoloji Eğitim Danışmanlık AŞ

    Açık iletişime ve ulaşılabilirliğe değer veriyoruz. Mesai saatleri içinde bizi ziyaret edebilir ya da online görüşme sağlayabilirsiniz. Ayrıca bize WhatsApp üzerinden ulaşabilirsiniz.

    Bize WhatsApp Üzerinden Ulaşın

    Daha da iyisi, gelin, yüz yüze görüşelim!

    VIP Kurtköy, Çamlık, Piri Reis Caddesi, Pendik/İstanbul, Türkiye

    Çalışma Saatleri

    Pzt

    09:00 – 17:00

    Sal

    09:00 – 17:00

    Çar

    09:00 – 17:00

    Per

    09:00 – 17:00

    Cum

    09:00 – 17:00

    Cmt

    Kapalı

    Paz

    Kapalı

    Hesabınızı Bizimle İlişkilendirin

    Abone Ol

    Telif Hakkı © 2025 Neuro Sense Teknoloji Eğitim Danışmanlık AŞ


    Destekli

    Bu web sitesinde çerez kullanılır.

    Web sitesi trafiğini analiz etmek ve web sitesi deneyiminizi optimize etmek amacıyla çerezler kullanıyoruz. Çerez kullanımımızı kabul ettiğinizde, verileriniz tüm diğer kullanıcı verileriyle birlikte derlenir.

    Kabul Et